Custòdia de fons documentals
Oferim un servei personalitzat de transport, custòdia, consultes i destrucció de la documentació de la teva empresa
ISO 27001:2022
ISO 30301: 2019
ISO 9001: 2015
ISO 14001: 2015
ISO 45001: 2018
ISO 27001:2022, ISO 30301: 2019, ISO 9001: 2015, ISO 14001: 2015, ISO 45001: 2018
Sol·licita informació
Avantatges del nostre servei integral
Totalment personalitzable
Líders a catalunya
Tractem tots els sectors
Màxima seguretat
Màxima confidencialitat
Màxim control
Custòdia de documents en xifres
M2 d'instal·lació
+
0
Moviments i consultes
+
0
Caixes en custòdia
+
0
Transport
Ens desplacem a les teves instal·lacions per retirar la documentació assegurant-ne la traçabilitat, seguretat i confidencialitat.
Utilitzem un sistema d’identificació unívoc amb codi de barres per fer la classificació, l’inventari i les consultes.
Custòdia
La nostra aplicació permet en un sol clic la gestió de la teva documentació, incloent informes, cerques i seguiment:
- Custòdia lineal: Sistema ideal per a fons documentals de nivell alt de consulta.
- Custòdia paletitzada: Sistema ideal per a fons documentals de baix nivell de consulta.
Consultes
Sempre tindrà la documentació a un sol clic i en 24 hores (o molt menys en el cas de préstecs urgents) només haurà de sol·licitar-la:
- Consultes ordinàries: Lliurament en un màxim de 24 hores.
- Consultes urgents: Lliurament en un màxim de 2-4 hores.
- Consulta telemàtica: S’enviarà per correu electrònic en format PDF en un màxim de 1 hora.
- Consulta “in situ”: Es posarà en una sala especialment disposada per fer-ho a les nostres instal·lacions.
Destrucció confidencial
Utilitzem un doble sistema de verificació per autoritzar la destrucció de la documentació i procedim seguint la normativa en protecció de dades personals.
Certifiquem i destruïm qualsevol informació en qualsevol suport: paper, suports òptics i magnètics.